Wstęp

   Kurs zarabiania w internecie przeznaczony jest dla osób chcących rozwinąć swoje pasje, zainteresowania i... zarobić na nich. Kurs ten, to zbiór prostych zasad i metod dzięki którym stworzysz bloga chętnie odwiedzanego przez internautów i nauczysz się go promować.
   Zarabianie w internecie jest możliwe, choć wymaga poznania zasad, jakimi wirtualny świat się "rządzi". Nauczę Cię ich. Za darmo.


   Z tego kursu nauczysz się, jak utworzyć „strumień finansowy”, dzięki któremu uzyskasz pasywny dochód, a sam będziesz mógł/mogła przeznaczyć swój czas na zajęcia, które kochasz, które sprawiają Ci radość. Skończysz się zamartwiać skąd wziąć pieniądze, to one będą Cię szukać, nie Ty ich!

   Kiedyś mnie też gnębiły myśli skąd wziąć pieniądze, żeby w końcu zacząć żyć, jak człowiek - wybudować dom, założyć rodzinę, kupić samochód, zająć się swoim hobby, a nie myśleć ciągle, czy wystarczy mi „do pierwszego”. Pracując na etacie przekonałem się, jak mój los zależy od łaski, bądź niełaski mojego pracodawcy. Dotarło to do mnie, gdy pewnego dnia usłyszałem, ze obroty firmy spadają i będą zwolnienia najmniej wydajnych pracowników. W tak niepewnej sytuacji trudno jest podejmować ważne życiowe decyzje. Zacząłem więc szukać sposobu uniezależnić się finansowo od kogokolwiek, aby nie być na „czyimś garnuszku”.

   Zacząłem czytać książki o zarabianiu, przeszukiwać strony internetowe, fora dyskusyjne. Postanowiłem sobie, że muszę dowiedzieć się, jak to jest, że ludzie majętni mają zwykle dużo wolnego czasu dla rodziny, na wyjazdy, zabawę, odpoczynek. Ja wtedy pracowałem po 8-9 godzin na etacie, a oprócz tego prowadziłem gospodarstwo rolne. Harowałem jak wół, a i tak musiałem na wszystkim oszczędzać. Wtedy zrozumiałem, że


Pieniądze nie biorą się z ciężkiej pracy


   Jeśli więc nie z ciężkiej pracy, to musiałem znaleźć to niewyczerpane źródło gotówki, z którego można czerpać nie martwiąc się, że wyschnie.

.... i znalazłem!

   W tym kursie podzielę się z Tobą moim odkryciem, wiedzą, którą nabyłem przez wszystkie lata mojego dążenia do wolności finansowej.
   Kurs jest darmowy i dostępny dla wszystkich odwiedzających tę witrynę. Być może narażę się wielu e-biznesmenom lub doradcom e-commerce, tym, że udostępniam tak wartościową wiedzę za darmo. Ktoś inny za taki kurs pewnie wystawiłby cenę, ale ja nie chcę tego robić. Chcę przekazać praktyczną wiedzę o zarabianiu w sieci osobom, które nie byłyby w stanie zapłacić za tę wiedzę. Gdybym wycenił ten kurs na kilkadziesiąt złotych wspierałbym ludzi, którzy mają pieniądze, aby za niego zapłacić. Ja chcę wspierać osoby, które takich pieniędzy nie posiadają, chcę pomóc wyjść im z impasu i zażegnać problemy finansowe.

   Kurs napisałem z myślą o osobach niepełnosprawnych, bezrobotnych, wychowankach domów dziecka, mających problemy ze znalezieniem pracy „w realu”.

   Przedstawię tu maksymalnie proste metody zarabiania. Starałem się, aby rozpoczęcie przez Ciebie zarabiania nie wiązało się z żadnymi wydatkami, które musiałbyś ponieść na początku. Takie możliwości daje Internet. Będziesz sprzedawał produkty lub usługi innych firm. Staniesz się wirtualnym przedstawicielem tych firm. Będziesz wynagradzany za to, że ktoś kupi produkt lub usługę poleconą przez Ciebie. Razem sprawimy, że to klienci będą szukać Ciebie i twoich rekomendacji, a nie ty klientów! To klienci będą dopytywać o produkty, usługi, będą chcieli, abyś im je polecił, jako człowiek, do którego będą mieć zaufanie. Na to jednak trzeba czasu.

Za 90 dni – zarobisz swoje pierwsze pieniądze w sieci…

…jeśli wykonasz wszystko, tak, jak radzę w kursie i w takiej kolejności.
   Daj sobie 90 dni, w czasie których Twój „e-biznes” nabierze rozpędu, promocja zacznie przynosić efekty, klienci zaczną poszukiwać Twoich ofert, a Ty zobaczysz pierwsze pieniądze na swoim koncie. Pomogę Ci przebrnąć przez najtrudniejszą fazę – okres rozkręcania się, badania rynku, poznawania potrzeb klientów, wyboru oferty. 80 % pracy jaką wykonasz zamknie się w tych 3 pierwszych miesiącach licząc od dziś.
Nie zwlekaj więc i przystąp do działania!           





katalog webtree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz